Digital brevlåda tar över våra fakturor
Från och med den första mars 2023 får du dina fakturor via den digitala brevlådan Kivra – i alla fall om du har ett konto där. Förändringen gäller inte bara våra kunder utan alla förvaltningar och bolag i Halmstads kommun.
Från och med den första mars 2023 får du dina fakturor via den digitala brevlådan Kivra – i alla fall om du har ett konto där. Förändringen gäller inte bara våra kunder utan alla förvaltningar och bolag i Halmstads kommun.
Har du inget Kivrakonto men vill ha ett, gör du det på Kivra. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Om du betalar våra fakturor via autogiro eller e-faktura, påverkas du inte av förändringen. Har du ett Kivrakonto kommer du däremot få specifikationen skickad dit. Om du föredrar att få hem dina fakturor och specifikationer i brevlådan även i fortsättningen, struntar du helt enkelt i att starta ett konto på Kivra. För oss är det viktigt att du kan välja det som passar dig bäst.
Tänk på att Kivrafakturan från oss endast gäller avgiften för nätuppkopplingen. Hur din tjänsteleverantör fakturerar dig kan vi på Halmstads stadsnät inte påverka.
Du kan läsa mer om det här på sidan Faktura från Halmstads kommun Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Publicerad 19 januari 2023