
Felanmälan och support
Vi beklagar om din eller dina tjänster så som TV, internet och telefoni inte fungerar som det ska. På den här sidan beskriver vi hur vi på bästa sätt kan lösa ditt eventuella problem.
Omstart
Vid problem med din tjänster, börja alltid med att starta om din utrustning. Här förklarar vi hur du gör.
Felanmälan
Har du problem med dina tjänster och en omstart inte hjälper, då behöver du göra en felanmälan.
Leverantörer av tjänster
Här har vi samlat de leverantörer som säljer tjänster i vårt nät.
Kontakta oss
Här hittar du kontaktuppgifter till bland annat vår kundtjänst Halmstad Direkt.
De vanligaste frågorna
Kan jag få hjälp att gräva på tomten? Går det att betala nätavgiften med autogiro eller e-faktura? Här listar vi de vanligaste frågorna vi får från våra kunder. Förhoppningsvis hittar du svaret på just din fråga.


Koppla upp dig hemma
Vilken tjänstefördelare du behöver beror på hur du bor. Vi hjälper vi dig att hitta rätt för att det ska bli så enkelt som möjligt. Här hittar du också information om teknik och utrustning som används med tjänstefördelaren.
Är jag uppkopplad?
Vad roligt att du vill ansluta dig till oss på Halmstads stadsnät. Genom vår fiber får du ett tryggt och säkert nätverk nu och i framtiden. I vårt adressök kan du enkelt kontrollera om din bostad är ansluten till stadsnätet eller inte.
